2024-09-04 19:00:00 – Koncert med klassisk Akkordeon Skårup Kirke

Kirkekoncert med klassisk akkordeon Denne aften får kirken besøg af musikeren Troels Lorenzen. Han studerer på Sibelius Akademiet i Helsinki med speciale i både folkemusik og klassisk musik, men er oprindeligt fra Sydfyn. Programmet til koncerten vil byde på ny, klassisk musik med værker fra forskellige hjørner af Europa. Heriblandt A. Bibalo, W. Brüggemann, J. […]

2024-09-22 10:00:00 – Høstgudstjeneste med folkemusik Skårup Kirke

Denne søndag holder kirken høstgudstjeneste, hvor folkemusiktrioen Azur Azur medvirker. Trioen bestående af nyckelharpe, klaver og kontrabas. Gruppen spiller instrumental folkemusik med en kølig nordisk tone, som opstår i mødet mellem skandinavisk folkemusiktradition og jazzede improvisationer. Efter gudstjenesten vil der være frokost og mere musik i kirkeladen. Se kirkens hjemmeside for tilmelding til frokost.